חיפוש

רעש באוזניים בלילה – טיפול טבעי – סיפור הצלחה מהקליניקה (2016)

תיאור מקרה מוצלח של מטופל בקליניקה שהיה לו רעש באוזניים בלילה.

 
מאת: אלון מרבר Cl.H , ND –  נטורופת מומחה בצמחי מרפא ודיקור

אבחנות

טינטון

רקע אודות המטופל

שלומית, בת 46, נשואה + 3, שכירה, עובדת כמזכירה רפואית, אורח חיים בקצב מהיר ללא זמן מנוחה .יש הרבה מתח בעבודה.

 
תלונה עיקרית

מזה כשלוש שנים סובלת שלומית מרעש באוזניים בלילה. לאחר בדיקות רפואיות נאמר לה שהיא סובלת מטיניטוס (טינטון). לאחר בדיקת השמיעה הרופא אמר לשלומית שסביר להניח שהטינטון הזה ילווה אותה כל החיים ושהכי טוב שתתרגל לזה ולא תפתח ציפיות שזה יעבור. בפגישת האבחון שלומית סיפרה לי שהטינטון פרץ לאחר אירוע מתוח מאוד בעבודה ומאז יש החמרה בימים עמוסים וגם בלילות.

 
משמעות התלונה

טינטון היא הפרעה שבה שומע המטופל רעשים כמו צפצופים, חריקות וזמזומים. זה יכול להופיע בכל שעה ביום ונפוץ יותר כמו אצל שלומית לשמוע רעש באוזניים בלילה. אותם צלילים יכולים להיות בטונים גבוהים או נמוכים ומקורם לרוב אינו מבעיה באוזן אלה ממצב של חוסר איזון באיברים אחרים בגוף כמו כליות,כיס מרה או כבד.

 
מחלות נוספות וטיפולים ברקע

פציעה בברך לפני כחודש במשחק כדורגל.מטופל בפזיותרפיה.

הטיפול הטבעי בטינטון

מנסיון רב אני יכול לציין שהדיקור הקוראני בכפות הידיים בשיטת הסו-ג'וק הוא היעיל ביותר לטיפול בטינטון. בנוסף לדיקור ישנם כלים טיפוליים נוספים בסו-ג'וק שגם הם יעילים לא פחות וכוללים חימום והדבקת זרעים על נקודות מפתח בכפות הידיים. בנוסף לכל זה אני לעיתים משלב גם תמציות של צמחי מרפא בהתאם לצורכי המטופל.

 
תוצאות הטיפול

אצל שלומית לא היה כל שינוי ב3 טיפולים הראשונים והיא חשבה להתייאש. הסברתי לה שזה יכול לקחת זמן ובמהלך 2 הטיפולים שלאחר מכן התחילה להרגיש שיפור שהלך והתקדם עד שהרעש נשאר ממש חלש וכמעט בלתי מורגש בתום 13 טיפולים. שלומית הגיעה לעוד 2 טיפולי תחזוקה של פעם בחודש ומאז כמה חודשים טובים הרעש חלש מאוד וכמעט ואינו מורגש.

סובלים מטינטון ? רעש באוזניים בלילה ?
נפרוטיק סינדרום

גם למטופלים האלה הטינטון התשפר בעקבות טיפולי סו-ג'וק | דיקור קוראני

לפרטים נוספים צרו קשר

דילוג לתוכן